Queixes i reclamacions
Benvingut a l'Hospital Universitari Germans Trias i Pujol. Des de la Unitat d'Atenció a la Ciutadania, gestionarem la seva queixa i/o reclamació i li farem arribar una resposta per escrit.
Com pot fer-ho?
- Presencialment a l'Hospital: al punt d’informació de l’entrada principal de dilluns a diumenge de 8 a 21h o en la Unitat d’Atenció a la Ciutadania, situada en l’entrada principal, de dilluns a divendres, de 8 a 15h.
- Per correu postal: cal que descarregui el formulari de reclamacions, i enviar-ho a la següent adreça:
Hospital Universitari Germans Trias i Pujol
Unitat d'Atenció a la Ciutadania
Carretera del Canyer, s/n
08916 Badalona
En ambdós supòsits, si el reclamant no és la persona afectada (pacient), cal que adjunteu l’autorització a tercers juntament amb fotocopia del DNI/NIE de l’afectat.
- Telemàticament: a través de l’Oficina Virtual de Tràmits, omplint el formulari de contacte.